Virginia Moon

sudden step into my world just like sparkles in the rain. the vodka kicking in, letting itself in just like water through a brick wall. yeah... sudden wave of flies that fill this space with nature and call some of the greatest mistakes made to light. cigarettes packing up in my ash tray... tray of dark within my bloodstream just to become one with my pain... pain i care no more about... ... ... smile let yourself in, je t’empris d'entrer dans ma vie, de me donner t’amitie, meme si c'est que pour un seconde... t’es la seconde qui m'apartien deja que la mort a pris son lieu... prennon le chemin au beau reves, prennon le chemin a l'imortalité, la ou il y'a plus que ca, plus que nous, plus que rien, plus que la neant... ... ... oh! s'il te plait, permiteme formar parte de esa sola razon de ser que nos mantiene vivos a mi y a usted... el futuro, el deseo, la esperanza... aun si para ambos es dificl aceptar el mañana, aun si para ambos es imposible contemplar un puerto de donde sarpan los veleros de la velada mágica... seamos uno, talves asi podamos alejar la verdad e irnos a sobrevolar el mar y las montañas como aquella ave de plumas negras que alguna vez fue participe de nuestra utopica caminata donde, mano a mano con mi futuro, tuve un momento de felicidad...

i still wonder if someday it'll be part of me or if its just a crazy thought of mine, but i do dream about her arrival even now when i know most of my life is based on her and her alone... should i define this feeling my heart hides for her with a word? or should i just let it pass me by...? either ways she stays as a significant part of mine, that i know for a fact and even if time and space keep us appart, at the end this four letter word will rise and bring to darkness, light and to sadness, life... ... ... so yes please, laisse moi prendre control, meme si c'est deja le cas, mais donne moi le bouquin ou je pourait lire la verité de ce qu'est reel... elle, ma seule verité... la seule qui peut mettre mon coeur au ciel comme un ange qui vien juste de faire sa premiere quete... une quete d'amour... meme si c'est pas juste de dire cette verité... deja c'est dans votre main, oh! sourire du faux semblant, toi qui te cache derrier les fenetre qui montre ma chambre interieur, la chambre ou je garde ma paix, ou je te garde a toi celle qui me rend fou et infernal, toi qui deviendra un jour ma femme... ... ... oui, c'est bien toi, sabes que no hay mas, conoces mi verdad, conoces mi realidad, vives mi verdad, vives mi paz. aun en la lejania siento tu aliento, aun en la soledad se que aqui estas, resguardada por mi corazon... y no hay mas que decir ya que las palabras sobran.

Comments

Popular posts from this blog

The Witness

From Coal to Diamond

In the absence of others